Szójáték

Kisztihand! Jó reggelt, Csacsikám, mit szeretnél korán reggel? Kukkola néni, a főnök küldött, a Pajesz. Mondta, vigyek neki ecetet. Aranyvirág kis Csacsim, nem tartunk ecetet. Nem? Nem. Látod, ez egy festékbolt. De hát itt már vettem ecetet! Itt, aranyom? Mikor? Hát, a múltkor, amikor a Guriga bácsi volt. És adott ecetet? Igen, vettem is. Na, akkor jó lesz, ha szétnézek megint, hol rejtegeti az öreg azt az agykozmáló pálinkáját. No, Csákókám, haladjunk, mit adhatok. De Kukkola néni, tényleg ecet kellene. Na, most már hagyjál, Csacsi fiam, mondtam, meg látod is, ez egy festékbolt. Hú, Kukkola néni, nagyon fel tetszett most engem bosszantani. Ne ordíts gyerekem, ecet nincs, el lehet menni! Akkor mondom másként te hülye pica, Cabi, vagyok, nem Caci, ha meg ninc ecet, adjál egy pamacot.